Thursday 2 April 2015

Life


Assalamualaikum and hye !

This second day aku update blog dekat library . Wah best lah pulak bila alone macam ni .
You know why ? Barulah ada feeling :)

Okay . Dalam hidup ni mesti ada yang datang and ada yang pergi .
Tu semua dugaan . Sama ada kita boleh terima atau pun tak .
Because this is we call life .

Yang pergi tetap pergi . Aku kena redha . Even dah 8 bulan maybe arwah Muhammad Hazim Afiq pergi berjumpa Ilahi .

Oh Allah ! Semua yang jadi ni aku betul-betul tak sangka .
Sebab , thats time aku tengah dingin dengan dia . Last meet pun , time tengok wayang .
Humm . Maybe dia nak jumpa aku buat kali terakhir .

Dear Ajim , I'm very sorry to you .
Really sorry .
Tak bermaksud nak mengelak daripada awak .

Actually , tak sangka pun secepat ni awak pergi .
Dapat tahu pun time subuh . Ifdham Shah yang bagitau . Dia call wawa .

Nak nangis ? Entah . Sebak ? Dah tentu . I'm speechless .
Ayat first yang aku lontarkan dekat ifdham,
"Kau jangan main-main"
And he said , "Tak wawa . Aku tak main-main" .

Ya Allah ! Ajim yang aku kenal .Ajim yang aku rapat dah takde . Dah pergi buat selama-lamanya .
And hari tu jugak kitorang gerak pergi kL .
Tumpang rumah Ifdham.
Even tak dapat jumpa pun arwah buat kali terakhir .

Diorang cakap Ajim accident dekat Putrajaya . Your condition sangat teruk .
Kawan awak yang drive .

Tak tahu nak cakap apa . Sebab tak dapat nak tengok awak buat kali terakhir .
I'm really sorry 

 


No comments:

Post a Comment