Friday 17 April 2015

Pesanan Buat Kekasih .


Assalamualaikum
17 April 2015
Jumaat

Alhamdulillah done test Integrated Marketing Communication . Fuhh ! Salah satu subject yang aku tak boleh nak go. Killer paper !

Humm. Actually bukan nak story pasal tu. Aku nak story pasal someone nih .
Nama dia Raja Mohd Zaidi. 18 tahun . Now menetap dekat Melaka.

Bila kenal dengan dia, ayat first yang aku tanya. "Raja ?" Keturunan or what ? And he say , ermm boleh lah .
Ada kaitan jugak. Aku tak kisah pun. Sebab aku pun ada lagi kawan yang macam dia.
Budak kolej aku. Raja Azura binti. Raja Zainal Abidin.From Johor.

Okay, berbalik pada story.
Raja Zaidi a.k.a Eddy ni seorang yang peramah ,funny and aku selesa kenal dengan orang yang macam ni.
Hobi dia nih menyanyi. Fuhh ! Suara dia merdu .
Aku pernah tanya dia. Bila nak masuk AF ? Haha . Dia just cakap. Manalah layak.
He is the type of person yang humble, yang tak belagak.

Cakap pasal AF .Crush aku nama Muzzfayat . Maybe dia nak masuk audition .
Boleh tahan jugak suara dia. And dia ni B-box.

Friend aku ni ramai actually.
But, mulut orang kan. Susah nak tutup.
Selalu berkata itu ini tanpa bukti.
Okay . Abaikan.

"Pesanan Buat Kekasih"
Lagu ni Razi pernah nyanyi dekat instagram.
Thats why jadi lagu favorite. Hehe.
Humm.Manalah dak Razi ni menghilang.Busy kot.
Btw, hope dia sihat.
I hope so.

And lagu ni jugak aku pernah suruh dak Raja Zaidi nyanyikan.
Dah berpuluh lagu dia nyanyi. But lagu ni jugak jadi favorite.
I don't know why.

Maybe setiap bait-bait lagu tu kena dengan jiwa kot.
Ahaaa . Maybe.

Kenangan
Biarlah ia berlalu

No comments:

Post a Comment