Sunday 16 March 2014

Patah Hati :')


Halloo and Assalamualaikum !

You see that ? See what ? Haha ! :D
Pagi pagi macam ni dah update blog . Kecewa ? Maybe .


By the way , kenapa eh air mata ni rasa macam laju je nak mengalir ?
Entahlah . Wawa ! Dont be like that okay . You can do it ! Acewah ! Poyo arr wawa ni .


Haa ! Kenapa tajuk kali ni macam tu ? Ni sebab , sesuai dengan lagu yang satu ni . Firstly , open laptop then .. Tangan ni laju je taip En.Youtube ! Haha :D

LAGU 

Patah Hati - Hafiz AF7 (Lyric)

macam sesuai je dengan keadaan aku ni . Kan ? Kan ?
Bermonolog seketika :3 Hee ~

Kalau korang ada masa , cubalah dengar lagu ni . Gilee best ! Lagi laju air mata aku ni . Haha ! :')
Wawa , kau mesti tabah . Ya ! Mesti ! 

Ehh ! Lupa nak kasi link lagu ni ..
http://youtu.be/-FYOeDa1xpw

Hurmm , cuba fahamkan part part lagu ni . 
Part paling best !

"Aku patah hati ..
sungguh - sungguh aku patah hati ,
kernamu .."
"Aku akan pergi , kerna kamu ..
Terlanjur menyakiti hati ku .."

But , i dont want be like that .  I'm not cruel that you might think .
I know, you would not be happy right? I always make you hurt. 
When you say, why not bring my boyfriend. Wow! I feel challenged. 
For that, yesterday I asked him out once .
Tak kisah kalau afiq or awak nak kata saya ni teruk . Saya ni kejam .

This morning, I read your blog. Hurmm, very sad. Why? 
Why when I read your blog, I feel sad? 
"Hati" ! Why are you sad? Do not show the front of your sad.

Heartbreak. It was so broken-hearted as you. 
I am willing to go so you do not hurt. Yes! I will! 
I do not want you sad for me. You deserve happiness. Instead, sadly. 
Come to think of sadness, let me alone.

harap awak faham :')



sebagai kawan :)







No comments:

Post a Comment