Saturday 15 March 2014

Entah KenApa ? :/


Assalamualaikum :')

Hurmm , entah kenapa ? Terasa ? Tak pastilah ..
Ehh ! Kenapa tetiba aku post macam ni ?

Firstly , hari ni kitaorang keluar pergi Dataran Pahlawan (DP) .
haha ! terasa kenapa ? Humm , sepatah pown tak cakap . Tegur ? Jangan haraplah kan .
Okay ! Memang terasa gilee . Macam tu ehh dia sekarang .

Aku faham . Maybe , last time keluar dengan diaorang . Haha ! :D (fake smile)
Sebelum ni , even gaduh macam mana pown . Boleh je dia cakap dengan aku . Boleh je dia tegur aku . Kenapa hari ni tak boleh ? Ke awak nak mengelak ? Kalau macam tu , okaylah .

Saya akan cuba diam , diam , diam and diam :) Sampai suatu hari nanti awak akan tertanya tanya mana saya kan ? Haha ! Wawa Wawa ! Jangan nak perasan lahh okay .

Saya akan cuba jauhkan diri :) Sorrylah tak dapat happy kan awak . Sorry sekali lagi :') And thanks to be my friend . Even hanya seketika .



yaa ! i will .

No comments:

Post a Comment