Monday 17 March 2014

How mY FeeLing like be ?



Assalamualaikum and hollaaaa ~ !!

Okay , firstly . I’m so sorry to you friends :) Bukan taknak keluar sekali . Just , bila dengar awak ada someone nak hantar . So , saya diamkan diri je . Saya keluar dengan roommate saya (Eiyka) .
Nak kata terasa , entahlah ? Taknak ambil peduli pown tentang perasaan ni . Kenapa tak reply text ? Marah ke ? Or merajuk ? Humm :/

Susahkan nak senangkan hati seseorang ni . Lain yang dicakap , lain yang difikir . So , go on with your attitude . Dah taknak ambil peduli . Masing masing dah besar . Boleh fikir mana baik , mana buruk . Dugaan , dugaan dan dugaan .

Actually  , saya taknak ada musuh . Apa lagi bermusuh dengan kawan sendiri . Lagilah taknak !
Saya takkan tegur orang tu , kalau orang tu tak tegur saya . Dari sem 1 lagi awak kawan dengan saya kan ? So , awak lebih faham saya daripada orang lain . Saya dah malas nak gaduh gaduh bagai ni . Dah malas sangat . Kalau saya diam , diam , dan diam tu . Awak pown faham saya kan ? Saya tengah marah , saya terasa apa yang awak buat . Bukannya suka suka nak marah orang . One more thing , saya pown bukannya selalu serius .

Saya lagi banyak gelak daripada jadi serius . You know right ? Tapi , bila saya serius tu . Jangan ganggu saya . Saya takde mood time tu . Kalau nak tegur , hurmm . Pandai pandai awaklah kawan :’)



Thanks to Muhammad Faisal , sebab pinjamkan motor tadi . Even nak masukkan gear tu susah .
Haha ! :D

Bila main hujan tadi , rasa tenang sangat . Dah lama tak rasa tenang macam tu . Yeah ! Happy ? Taklah sangat sebab kawan sendiri buat . Hurmm ,takpe abaikan .


Yaa ! Memang aku terasa dengan apa yang kau buat . Tapi , biar aku diamkan diri . Aku malas nak fikir . Just it :)

I dont want it happen again . 



No comments:

Post a Comment