Thursday 2 January 2014

THANKS A LOT ! :)

Bismillahirrahmanirrahim , Assalamualaikum J ..

Hari nie dah masuk 2/1/2014 .. Alhamdulillah , kita masih mampu bernafas pada hari kedua tahun baru nie kan ^_^

To my all friends, thanks aek sebab korang sudi dengar masalah aku sepanjang pengenalan kita :’) Aku bersyukur sangat dapat kenal korang semua and dah tentu-tentu sekepala dengan aku .. Otak “ting-tong” semua , haha ! :D

Sepanjang pengenalan kita , aku tahu banyak masalah yang aku timbulkan .. Betul kata orang , kita nie tak semuanya sempurna .. Ada kelebihan , dan ada kelemahan jugak .. Okay, dikesempatan nie .. Aku nak mintak maaf if ada salah dan silap yang masih korang tak dapat maafkan dan jugak tak dapat lupakan .. Maafkan aku aek J

Even aku pernah keluarkan perkataan “Aku okay je lah”, “Aku tak kisah” .. Tu semua just tak nak korang risau tentang aku  .. Tapi , sebenarnya aku tak okay , aku ambil kisah apa yang berlaku .. Korang tahu kan , sikap aku macam mana ? Siapa yang kenal aku je yang tahu kan :’)
Aku happy dapat kenal dengan korang J Korang lah “pengubat luka” aku .. Aku tak kan lupakan jasa korang .. HEHE ! :p ayat pasrah lah pulak  .. Susah senang kita bersama .. Even tak semua memori yang tercipta itu indah :’)

Bila aku sakit , korang jaga aku .. Thanks tau ,sayang korang .. Aku memang nak berubah untuk jadi lebih baik dari sebelum nie .. Tapi , bila aku nak berubah .. Ada orang kritik aku :’(

Aku ada terbaca dalam “twitter” lelaki tu .. Dia maki aku , kutuk aku .. Dia kata tak payah nak bajet baik lah .. Ehh ! Salah ke kalau aku nak berubah ? Tu semua salah aeh ?
Aku pown ada perasaan .. Yaa , aku memang cepat terasa .. Just aku tak ambil peduli .. Aku pernah kasi tahu kawan-kawan , yang aku tak nak gaduh or marah-marah orang macam sem 1 dulu .. Aku nak berubah !!!
Yaa, aku tahu aku diduga J Thanks Allah .. Apa yang berlaku sekarang nie , dapat mendidik kesabaran dalam diri aku :’) Even aku tak kuat untuk hadapi masalah yang ada .. Thanks jugak untuk korang yang sudi support aku dari belakang ..

Aku akan jadikan setiap kritikan lelaki tu sebagai pembakar semangat ! Aku tak kan mengalah lagi .. Sebab aku memang tak suka mengalah J Apa yang berlaku , ada hikmahnnya kan ? You must be strong Wawa :)  .. Jangan bazirkan air mata untuk lelaki macam tu .. Ingat ! Allah always with you .. Berani kerana benar ! Setakat 2 orang lawan 1 .. Macam tak da function kalau gaduh dengan budak-budak macam tu .. Haha ! :D
Kadang-kadang , bila fikirkan balik .. Kelakar jugak .. Diorang tu , betul ke dah matang aek ? Ke buat-buat matang ? Aduhaii !! Orang macam tu pown masih wujud aeh dekat dunia nie ? Apa-apa je lah .. Hurmm :)
Aku dah tak kisah dah ! Malas layan orang macam tu .. Sesuai sangat diorang jadi bf and gf .. Macam budak-budak je .. Atoto >_< Buang masa aku je lah kan .. Haha ! XD


Lastly , thanks aek to kawan-kawan aku .. Sebab still bersama aku dalam susah and senang :’) 
To pembaca blog nie , terima kasih sudi singgah aek :) Kamsahamnida ^_^ And tak lupa jugak “Happy New Year” to alls ..

No comments:

Post a Comment