Friday 3 January 2014

Apa MasaLAh LElaki tu ? -_-"

Hi , Assalamualikum :) 

Okay , sekarang nie aku nak citer pasal budak yang gaduh dengan aku tu .. Aku pown tak tahu apa masalah dia .. Tadi baru jerw perang dekat laman TWITTER .. hurmm .. Entah apa masalah dia pown tak tahu ..

Agak menyesal jugak dapat kenal dengan lelaki macam tu :'( Tapi , aku tahu .. Semua tu ada hikmah ! Yaa , Allah tak akan menguji sesuatu diluar kemampuan hambaNya right ? Ermm :')

Aku perlu kuat !! Perlu kuat !! YAA !! perlu .. Even aku tak sekuat yang dibayangkan T__T
Aku perlu tabah and sabar menghadapi dugaan nie .. I know , Allah with me :) Kata-kata nie dapat membantu aku sedikit .. Hurmm .. Be strong Wawa ! You can do it !

Tapi , kenapa lelaki tu perlu maki maki aku ? If benda yang dah lepas , just forget it .. Sebab nie semua dia yang start dulu .. Dia tipu aku hidup hidup .. Kalau korang dekat tempat aku ? Apa korang rasa ? Sedih ? Geram ? Benci ? Semua adalah kan .. Macam tu jugak aku :'(

Aku pown ada perasaan .. Tapi , aku pendam je semua tu .. Just dekat laman nie je yang aku mampu luahkan ..Kenapa ? Entah , aku rasa tenang lepas update dekat blog nie .. Sebelum nie , aku just tulis diari dalam buku je .. Sekarang dah moden kan >_<  hehe ..

Ohhmaii !! Kenapa aek aku perlu layan budak tak matang macam tu ? Aduhai !! Tak pe , lepas nie aku tak nak arr layan budak macam tu .. Buang masa sangat ! Tapi , kalau ditakdirkan dia angkat tangan untuk sakitkan aku ? Apa perlu aku buat ? Ofcorse lah kena beranikan diri kan :)

Yarr , right ! Orang macam dia suka cakap besar ! Dia masih tak sedar , bumi nie sentiasa berputar .. Suatu hari nanti , dia akan rasa jugak apa yang aku rasa .. Hidup nie ibarat roda kan ? Tak semua orang akan sentiasa berada di atas .. So , aku harap .. Lelaki macam dia rasa balik apa yang aku rasa .. Haha ! :D

Kau kena ingat ! Tak semestinya kau akan kekal dengan perempuan tu selamanya .. Malahan , orang yang dah berkahwin pown bercerai berai .. Apa lagi korang ! Allah sentiasa adil .. Kau jangan mimpi akan bahagia selamanya .. 

Apa yang berlaku , kita tak dapat nak duga .. Maybe , sekarang kau bangga dengan kedudukan kau ! Tapi , tak semua yang kita impikan itu indah .. Aku berharap sangat tak akan kenal lagi lelaki macam kau .. In Shaa Allah :')

No comments:

Post a Comment