Sunday 5 January 2014

pERsaHAbatan iTu sELamaNYA !

Assalamualaikum and hye semua :)

Korang nampak tak tajuk dekat atas sana tu ? Nampak kan :)
Persahabatan ! 

Thanks to my friends Si Loading Eiyka , Si Poyo Aini and Si Katik Tasya sebab ambil berat tentang kesihatan aku .. Dah 4 hari aku tahan sakit .. Biasalah aku .. Penakut nak jumpa doktor .. Haha ! :p
Tengok je ganas + otak senget .. Tapi masalahnya aku nie ada jugak kekurangan taw .. Tu lah kekurangan aku .. humm ..

Pagi tadi kitaorang pergi klinik .. Buat medical check up ! Time tu , nasiblah tak ramai orang .. Cepat sikit kan .. Garang lah pulak doktor tu :'( Seram aku ! Tak sempat aku nak duduk lagi , dah siap tanya aku sakit dekat mana .. Then citer punya citer , doktor tu cakap aku nie "gastrik" .. Ohmaii !!! Patutlah pedih sangat .. Tak pernah sakit macam nie haa .. Dugaan-dugaan .. Haiyoo !!

Tu lah wawa , tahan lapar sangat .. Kan padah tu :'(
Humm .. humm .. Then , kena lah berleter dengan kawan-kawan sebab tak makan .. Padan muka kau wawa ! Apalah -,-

By the way , thanks sangat-sangat kepada korang .. Aku akan ingat semua nie :') Sikit je aku update hari nie .. Lain kali , ada best story .. Aku citer lah aek :) Bye bye ~~~~


No comments:

Post a Comment