Wednesday 29 January 2014

LuahaN haTi :')

Assalamualaikum friends !
hye alls , i'm back :)

First of all , i have to say sorry .. Dah lama tak update .. Agak lama lah jugak .. Ye lah , as student ofcorse busy right ? haha :D whatever lah kawan ..

Actually , aku just nak luahkan perasaan .. Sedih , happy , bahagia , derita .. Semua cukup .. Tak tahu nak cakap macam mana :'(

Semuanya terbuku dalam hati .. Tak mampu nak ucap , tak mampu nak cerita .. Humm .. Aku tahu , tak baik mengeluhkan ? Sebenarnya , aku dalam dilema .. Yarr , macam dalam drama lah pulak kan .. Haha !

Macam mana nak cerita ? Ohmaii ~ speechless ! Seriously , i dont know how to start my story ..

By the way , hari tu aku tengok wan keluar dengan perempuan mana entah .. Ehh ! Tapi , bukan dia dengan sye**a ke ? Lantak ! Perempuan tu diperbodohkan je .. Ada satu hari nie , dia gaduh dekat hostel .. dengar cerita , gaduh kes berebut perempuan .. Apa pown tak boleh ! budak-budak zaman sekarang -,-

Ehh ! tu je rasanya kowt .. Next time , if ada new story , aku update :)
Chaooww ! Assalamualaikum ~

No comments:

Post a Comment