Wednesday 1 January 2014

My LoveLY friENDs :')

Assalamualaikum  J  ,hye alls .. huhu ! apahal lah dengan aku nie kan ?

Sebenarnya , aku nak citer pasal how kitaorang sambut new year (1/1/2014) J
First tu , aku and kawan-kawan lain (aini , eiyka & tasya) hang out .. nak tahu dekat mana kitaorang pergi ? ofcorse lah Dataran Pahlawan , Melaka ..  Tempat paling famous dalam kalangan pelajar ..haha ! :D

Berjam-jam jugak lah kitaorang hang out .. sampai bosan tak tahu nak buat apa -_-  , ye lah penat berjalan kan .. Baru sem 2 , memang lah tak busy lagi .. Itulah aktiviti kitaorang time bosan , and suka cari masalah sendiri J .. But the way , itulah perangai kitaorang aek ^_^

Okay , aku nak kasi tahu korang .. Aku nie seorang yang panas baran , suka ganggu kawan-kawan :P sebab tu kawan-kawan gelar aku “budak senget’’ hehe .. Tapi , aku bukannya selalu melenting tak ikut masa .. Ada time jugak oh ! haha ! :D

Ehh ! apa yang aku mengarut nie ? Aduhai ! Dah melalut dah .. Lupa pulak , aku nak citer about sambutan new year pertama kitaorang dalam group F4E haa ..

Kitaorang berkumpul dekat DP (Dataran Pahlawan) ..  First , kitaorang cari budak-budak lelaki group kitaorang .. Fuhh !! Mana nak nampaknya oiw .. Ramai sangat dekat situ .. Line time tu pulak problem . Memang susah lah kan ? Tapi , akhirnya kitaorang jumpa jugak . Huhh !! Penat betul lah cari diaorang L

Yang datang pown just .. Kang , Din , Azam , Syed , Dato’ Faisal & Khai .. Okay lah tu daripada tak da kan ? Hurmm , even sekejap je Khai with kitaorang .. Aku pown tak tahu lah , dulu dan sekarang .. Semua dah berbeza .. Selepas pergaduhan besar tu L Alhamdulillah ! Walaupun kitaorang gaduh macam mana sekalipun , kitaorang tetap F4E lagi :’) Sebelum nie , F4E dah hampir-hampir  berpecah .. Thanks Ya Allah , cause masih beri peluang untuk kitaorang still bersama even tak macam mula-mula kenal .. Aku bersyukur sangat J !

Sebelum Khai blah dari situ , kitaorang ada plan ohh ! Nak tahu plan apa ? Haa ! Nie plan kitaorang .. Simbah air .. Haha ! J Noty kan kitaorang .. Aku yang start plan tu , and aku jugak lah yang basah teruk -_- But the way , happy sangat time tu .. hehe :D Thanks kawan-kawan support plan simbah air tu .. Tanpa diaorang , memang tak jadi plan aku tau ..

Hurmm , cepat ohh masa berputar :’( ,, semua dah nak balik .. Rindu time tu .. Ehh ! jap jap .. Sebelum balik , Dato’ Faisal ada kasi Tasya hadiah .. Bukan dari dia sendiri je tau , mom dia pown kasi jugak J sweet kan ? Tapi , perasaan someone , kita tak boleh paksa kan .. Berat jugak masalah diaorang nie .. Aku pown tak dapat nak tolong .. Sorry aek guys L

On the way nak balik  , kitaorang buka hadiah tu .. Wow !! :D memang sweet .. Tasya dapat novel , bear warna biru , jam pasir and frame gambar Tasya khas dari Dato’Faisal .. Warna biru , memang favourite colour Tasya .. Nak tahu tak title novel tu ? Ofcorse nak tahu kan .. Title novel tu , “Nak Bercinta Dengan Saya Tak ? ‘’ .. huhu ! sweet  ;)

Hurmm , tak tahu lah apa nak jadi selepas nie kan ? hope , ending yang happy .. Siapa tak nak semua tu kan ? Aku pown nak macam tu :’) .. Kepada korang , sabar aek dengan apa yang berlaku .. Benda yang lepas lupakan je lah .. Yaa ! Aku tahu , tak mudah nak lupakan benda yang berlaku .. Aku pown dah lalui semua tu sendiri .. Memang susah ! Susah sangat kan L ..


Ada someone pernah kasi tahu aku , “Cinta nie ibarat kopi’’ .. Sukar untuk ditelan .. Tapi , untuk buat kita senang telan benda yang pahit tu , kita just tambah susu or gula je .. Macam tu jugak dengan kenangan kita J Ada pahit manisnya :’)





No comments:

Post a Comment