Monday 24 February 2014

pEOpLE cHaNgE ..

Assalamualaikum .
Hye :)

Actually , dah lama kan tak update . Nak kata busy , entah lah .
Hurmm , sebenarnya .. Aku akan update bila aku sedih , happy je ..

Apa perasaan aku sekarang ? Pernah ke orang ambil tahu pasal perasaan aku ? Sebenarnya , ada ke ? Hummmm .. Tak baik kau mengeluh wawa ! Tuhan marah taw ..

Nak buat macam mana . Aku pown ada perasaan jugak .
Ya Allah ! Kenapa dengan aku nie ? Macam nak nangis je . Dah lama tak nangis . Nak berkongsi cerita dengan my sweet mama , aku study jauh . Kitaorang jauh . Kalau nak on the phone (otp) susah . Aku lebih suka bercerita face to face .

Makin meningkat umur nie , makin bertambah beban kan ? Dan makin bertambah masalah . Humm ...
Kenapa ,bila someone tu nak kan sesuatu . Dia akan usaha sampai dapat . Then , bila dah dapat , dia akan buang macam kita nie sampah ? Kenapa ?

Hati kata , tak apa . Mungkin tu ujian dariNya . Nak tengok sejauh mana kita mampu bertahan . Actually , aku dah tak mampu . Tak mampu nak pendam semua nie . Semakin aku pendam , semakin berat beban yang aku tanggung .

Ya ! Aku tak kuat . Kenapa susah sangat awak nak faham saya ? Kenapa saya selalu je dituduh tanpa bukti ? Kenapa awak selalu sakitkan hati saya ? Awak pernah tak fikir tentang perasaan saya ? Pernah tak ?

Hurmm , awak .. Saya hanya mampu pendam je semua perasaan saya , hanya mampu tersenyum , dan hanya mampu menangis dalam hati . Dengan tu , orang tak akan tahu saya sedang bersedih . Diikutkan , awak mintak clash hari tu . Nak je saya terima . Tapi , saya tak mampu . Saya tak tahu kenapa ..

Tapi , sekarang awak dah lain . Awak dah berubah . Awak dah tak macam mula-mula saya kenal dulu . Ya , awak dah berubah .


No comments:

Post a Comment