Friday 28 February 2014

Bunga Coklat & Kad merah :)

assalamualaikum ..
Bismillahirrahim ~ ^_^

Selama 3 bulan 6 hari ..
Setakat tu je yang mampu bertahan ..
Terima kasih untuk pengenalan yang singkat ini . Terima kasih kerana pernah sayang saya . Saya hargai semua tu :')

Actually , saya dah maafkan semua salah awak selama pengenalan kita . Just thats .Thanks awak . Awak yang nak undurkan diri . Jangan pernah salahkan saya . Awak jaga diri . Hargai apa yang ada . Ya ! saya akan hargai .
Thanks a lot :) Meor Muhammad Aidil Aiman .

To Muhammad Hazim Afiq :)
Thanks cause kasi "Bunga Coklat & Kad Merah" . Saya tahu awak yang kasi . Thanks , first time dapat semua tu . Even kita just kawan . Hope , awak tak da perasaan lebih daripada seorang kawan . Kalau tak , saya sedih . Hurmm , banyak sangat dugaan yang saya lalui . So , fahamlah saya .

To kawan-kawan , terima kasih kerana sudi mendengar masalah yang saya luahkan . Terima kasih kerana pinjamkan telinga untuk mendengar walau hanya seketika :') Terasa kurangnya beban yang ada selama ini . Thats miracle of February >_<
Thanks support me .

Thanks to Allah kerana aturkan jalan hidup ini . Adanya pengalaman pahit dan manis . Even sometimes , ada juga mengeluh .

Mungkin cinta itu indah . Mungkin juga cinta itu ibarat "air kopi" !
Tak semestinya bila seseorang tersenyum , tanda dia bahagia .

Maafkan ku menjauhimu ,
Terpaksa ku meninggalkanmu ,
Maafkan diri ini ,
Relakanku pergi jauh dari hidupmu ,
Meski ku tak rela meninggalkan dirimu ~
Maafkan diri ini .

Even terasa sakit selepas apa yang saya terima .
Hati kata tak apa :)
Terima dengan hati terbuka wawa .
Mungkin itu bukan jodoh kau .

Hati kata tak apa :)
Jangan sedih . Just senyum wawa . 
Tutup rasa sedih tu . Awak kan tabah wawa , even cepat terasa . Ya ! memang cepat terasa .
Maaf diri ini tak sempurna :") 

No comments:

Post a Comment