Tuesday 15 April 2014

Mr. Right !


Dear MR ,
Sesungguhnya , hidup tidak selalu indah . Duka dan pilu hadir tanpa diduga .
Kenapa time final exam ni jugak perasaan ni hadir ? Kenapa ? Entah , tak pasti :(

Sebelum taken , kenapa orang selalu lontarkan janji manis . Sedangkan , diri sendiri tak mampu kotakan janji tersebut .

CINTA ?
Memang cinta itu indah pada mata setiap manusia . Sayang , cinta , kasih , suka dan obses kepada seseorang adalah satu subjektif . Suatu perasaan yang tak dapat seseorang itu elakkan . Betul kata orang , ini semua qadak dan qadar Allah . Jodoh itu jugak kuasa Allah . Yaa , kita kena yakin :)

Dear MR ,
Agak agak , awak akan sayang saya lagi tak lepas ni ? Agak agak , awak akan sayang saya macam sebelum ni tak ? Agak agaklah kan ? Hmm . Kecewa ? Tak tau lah apa perasaan aku sekarang .

Kenapa perlu berubah ? Kawan lebih penting kan . Yup , i know that . Tapi , boleh tak sekali je saya minta . Just sekali je . Tak minta banyak pun . Jaga hati dan perasaan saya . Even hanya sekali .

Kata hati ,

I wanna love you forever ,
And this is all i'm asking of you 10,000 lifetimes together .
Is that so much for you to do ?
Because from the moment that i saw your face .
And felt the fire in your sweet embrace .
I swear i knew .

I'm gonna love you forever .
My mind fails to understand ,
What my heart tell me to do 
And i'd give up all i have just to do 
I've always been taught to win
And I never though I'd fall
Be at the mercy of a man
I've never been .

Now , I only want to be right where you are 
In my life I've learned that heaven never waits
Lets take this now before it's gone like yesterday .
Because when I'm with you there's now here else .
That I would ever wanna be .
I'm breathing for the next second I can feel you loving me ..

Please hargai siapa aku :'(


No comments:

Post a Comment