Sunday 9 March 2014

throwback !!


Assalamualaikum :)
Bismillahirrahmanirrahim !

Ehh ! Semangat pulak hari ni aku update blog . Entah laa kenapa . Actually , lama dah nak post benda ni . 
Nak update nak update . Last last lupa jugak . Apalah kau ni wawa oii ! Cepat sangat lupa kan .
Maklumlahh , dah 19 tahun . Haha ! :D Ehh ! c0opp ! Coopp ! 13/5/1995 baru 19 tahun laa . Excited sangat wawa ni . 

Wahh ! Nasib baik laa time birthday aku , tengah cuti sem . Kalau tak , jadi kek lah aku ni kan . Kena baling tepung dengan bebudak ni . Even bukan birthday aku pown , aku jugak kena teruk . Tak tahu laa kenapa . Nasib nasib ! Huh ! Hari tu kena tuang bedak ! Amboih ! Banyak cantik bebudak ni kan . Bukannya aku "birthday girl" . Aku jugak yang kena . Not fair lahh weyy ! Not fair !! EEEEE ! geram betul .

Ada sekali tu , aku kena simbah air . Habis baju aku kan . Bukan setakat air je , mentega pown bebudak ni cop dekat muka aku . Waaaaaa ! Macam apa lagi . Tu belum kena time birthday aku . Silap silap , lagi teruk kowt . Aiyoyooo ~ 

Actually , dekat sini tak sambut lagi birthday aku . Hope , bebudak ni tak ingat laaa . Kalau tak , arwah aku . Haha ! :D 
Dekat hostel ni , dah arr aku kena cium ohh dengan housemate ! Wahh ! Tak suka tak suka . Bukan tu je , banyak lagi laaa . Nasib kau lahh wawa oi ! Selalu sangat sakat kawan kawan kau . Ambik kau ! Padan muka ! 

Nak buat macam mana . Kalau dekat kampung , adik adik aku je yang aku boleh sakat pown . Rindu family lahh pulak . Humm . Haishh ! Tak baik mengeluh . No no no ! 





ingat lagi tak , citer ni ? POMPEII !!



amir with ajim
gambar ni , saya tangkap curi je ..
mesti korang tak perasan punya .. yelah ! time tu kan ada someone ni merajuk !



nii haa ! budak yang selaluuu cium aku -.-




haha ! :D time nie awak tengah jadi lect saya 




agak agak , kenangan ni akan kekal dalam ingatan kita tak ? humm . in shaa Allah ! Amin ~




No comments:

Post a Comment